Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rehabilitering etter vannskade - Opplever at rom ikke er tilbakestilt til tilstand før skaden. Etter råd fra selskapets snekker velger vi et gulvmateriale. Dette viser seg å være tynnere enn opprinnelig gulv. Dette gjør at listverk ikke dekker tidligere behandlede flater og større spalter fylles med silikon. Det nye gulvet har også luft under enkelte partier. Måtte ringe snekker flere ganger for å komme tilbake da en dør ikke kunne åpnes, skruepropper ikke satt i og terskler var lagt uten understøttelse. Når det gjelder saksbehandling foregikk dette via portal. Hadde personer boende i lokale med vannskade registrert med adresse på eiendommen. Sendte info om dette via portal, men har ikke fått tilbakemelding om dett betyr noe i forb. med dekning av skade/ulempe.
Vanskelig å få dekket det jeg har mistet eller tapt
De trenerer og trenerer. Ikke bytt er mitt råd. I overkant av ett år tok det å få oppgjør etter totalvraking av bil.
I snitt så er jeg fornøyd med selskapet. Det eneste som trekker ned er prisen . Vi har vært heldige og har ikke hatt behov for å benytte forsikringsselskapet for skader.
Hyggelig og god kontakt med kundebehandler som svarte raskt på det vi hadde behov for. Rask behandling og utbetaling av oppgjør.
Hyggelig og rask saksbehandling, følte at saksbehandler trodde på det jeg fortalte.
Rask og forståelig behandling, fort ferdig, og dette har stor betydning.