Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De få gangene jeg har hatt behov for kontakt med selskapet, har jeg fått god veiledning og hjelp.
Billig pris, men skuffende oppfølging når skade på min parkerte bil oppstod. En storm blåste takboks av en annen bil (som også hadde Fremtind) og rett i døra på min parkerte bil. Den andre føreren prøvde å stikke av, men fikk tak i han etterpå. Fremtind konkluderte meg at jeg måtte betale egenandel for utbedring av skaden på min bil. Jeg er rimelig overbevist at om den andre bileieren hadde hatt et annet selskap hadde Fremtind konkludert annerledes.
Fint med gode kundebehandlere som gir god veiledning til meg som er ung å uerfaren på hvordan forsikringer man burde ha osv.
Skulle uhell eller andre ting skje er det greit å vite at en er kunde hos ett stort og seriøsts forsikringsselskap
Så lenge du ikke trenger å bruke forsikringen er alt ok, når du derimot trenger hjelp får pipa en helt anne lyd dessverre.
Arrogant og uprofesjonell behandling,fremdeles ikke fått erstattet noe av håndbagggasjen min ....Det har tatt over 4 mndr.. !
Raskt oppgjør, grei pris på forsikring. Har hatt flere hunder forsikret i Fremtind over flere år. Har det vært skade eller sykdom har jeg fått tilbake utlegg etter bare noen dager.