Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Egenandel blir høyere å høyere! Når sønnen på 10 år er uheldig å knekker briller, å må ha nye! Var på brilleland å fikk ny, men fikk beskjed om at summen var for liten til å få det på forsikring! Merkelig.....
Veldig fornøyd. Prosessen gikk veldig smidig da alt ble ordnet over telefon.
Lynrask saksbehandling og oppgjør på konto innen 1 virkedag.
Raskt og lett hvis du skriver detaljert. Tar ikke lang tid til å vente med refusjon. Fikk den en dag!
Rask og god behandling av sak i løpet av en helg. Lett å kommunisere med på nett.
Raskt og bra oppgjør, men måtte vente 30 min i kø som nr 1 for å komme i kontakt med dem for å få polisenummeret som måtte oppgis på dyresykehuset.
Hyggeligere og mer hjelpsom kundeservice har jeg ikke opplevd før. Å bruke forsikrings-godene er ikke noe jeg har for vanlig å gjøre for ofte men når det virkelig trengs er det godt å ha noe trygt i ryggen. Takk Fremtind for god hjelp og service.