Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind var OK. Men så vart eg send vidare til firma som i løpet av tre virkedagar skulle sende meg ein kode eg kan bruke hos Oslo Sportslager. Eg kan ikkje sjå at eg har mottatt epost med den koden. Og da får eg ikkje ut erstatninga. Viss eg da ikkje har misforstått fullstendig. Med lite av digital kun nskap er det ikkje så enkelt.
Rask og utmerket service.Fikk tilbakemelding om saken min med en gang! Anbefales!!
Lett å melde skade på nettet. Rask respons. Gode avtaler. God pris.
Hjelp umiddelbart på stedet. Trener ikke gjøre noe selv. Meget god oppfølging på sykehus i London. Anbefales!!!
Helt forferdelig kundeservice å behandlingstid på saken ! Hadde et boblebad som hadde sluttet å virke på grunn av strømbrudd , å hver gang jeg kom med forespurt dokumentasjon fea servicetekniker , strømleverandør osv , kom de på andre ting , brukte også flere uker på å svare mellom hver gang jeg kontaktet de . Å til slutt , etter nesten 4 mnd , avslo de erstatningen på den begrunnelse at strømleverandøren kunne ikke GARANTERE at det var strømbrudd som var årsak , men muligheten var der .
Aldri kjøp forsikring av dette dritt selskapet. Bruker over 5 uker på å bytte en mobilskjerm når de lover maks 10 dager. Frekke nåkk til å ta full pris for det også. Aldri mer. Når man tar kontakt på telefon å etterlyser blir man bare svart på en arrogant måte at ting tar tid. Greit nokk. Men det tar ikke 5 uker å bytte en mobilskjerm. Hvis det tar så lang tid bør man i det minste sende en erstatnings enhet. Kjedelig å være uten mobil i over 5 uker idag!
Misfornøyd. Bare betaler hver måned masse penger, får ingen tjeneste for det.