Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt forferdelig kundeservice å behandlingstid på saken ! Hadde et boblebad som hadde sluttet å virke på grunn av strømbrudd , å hver gang jeg kom med forespurt dokumentasjon fea servicetekniker , strømleverandør osv , kom de på andre ting , brukte også flere uker på å svare mellom hver gang jeg kontaktet de . Å til slutt , etter nesten 4 mnd , avslo de erstatningen på den begrunnelse at strømleverandøren kunne ikke GARANTERE at det var strømbrudd som var årsak , men muligheten var der .
Aldri kjøp forsikring av dette dritt selskapet. Bruker over 5 uker på å bytte en mobilskjerm når de lover maks 10 dager. Frekke nåkk til å ta full pris for det også. Aldri mer. Når man tar kontakt på telefon å etterlyser blir man bare svart på en arrogant måte at ting tar tid. Greit nokk. Men det tar ikke 5 uker å bytte en mobilskjerm. Hvis det tar så lang tid bør man i det minste sende en erstatnings enhet. Kjedelig å være uten mobil i over 5 uker idag!
Misfornøyd. Bare betaler hver måned masse penger, får ingen tjeneste for det.
Dårlig behandling Lang behandlingstid Dårlig oppfølging Blir ikke ringt opp som avtalt Har aldri før blitt behandlet så dårlig før, anbefaler at alle tenker seg grundig om før fremtind blir valgt som forsikringsselskap. Les avtalen nøye, man trur man er godt ivaretatt og at man har en god forsikring
Ingen problem å kontakte forsikringen. De var lydhøre og raske med behandlingen av min sak.
Rask behandling og gode alternativer til erstattning av gjenstander. Saksbehandlere som gir tydelige forklaringer på saksgang osv.
Høye priser !!!! Dere setter opp priser så det sjerping