Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig løsning for kommunikasjon. Fikk ingen bekreftelse på at min melding via nettløsningen var mottatt. Fikk heller ingen svar på Mail som lovet på nett. Svært lang saksbehandlingstid og fraværende kommunikasjon. Jeg tok selv kontakt og fikk opplyst at jeg skulle motta en Mail med avgjørelsen samt klagemuligheter. Denne e-posten har jeg ikke fått en uke senere. Har heller ikke mottar noe svar på min melding om manglende vedtak. Dårlig kommunikasjon og kundebehandling, i tillegg til ekstremt dyr boligforsikring.
Jeg har skrevet det tidligere. Min erfaring er at når du for EN gang skyld trenger forsikringen, da gjelder den ikke!
Virker ryddig og seriøst, gjelder boligsalgsforsikring
Fryseren sluttet å virke. Fikk god hjelp. Fikk dekket innhold uten noe problem
Har bare positivt å si, ble påkjørt å det var enkelt og sende inn sak, har bare vært motparten som er treg her
Rask og god behandling. Etter to saker, er jeg meget godt fornøyd.
Meget rask behandlingstid. Oversiktlig å melde skade på nett