Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde sak, fikk rask tilbakemelding og raskt tildelt takstmann. Slik kunne båtverkstedet reparere båten på dagen. Raskt oppgjør.Veldig fornøyd, hadd flere skader og aldri vært problemer med oppfølging og erstatning.
Ved å sende god dokumentasjon fikk jeg raskt oppgjør. Fint med oppgjør i gavekort som kan benyttes innen 3 år for å erstattet det som er skadet.
Hatt noen saker,syns dem er blitt fornuftig behandlet.
Svært fornyd👍Rolig og dyktig kundebehandler. Mvh Rune
Nettsiden og telefon service folkene har null peiling. Heldigvis gav eg ikke opp. Bryne kontor hjalp meg. Fy skam att service telefon folk tråkker på folk som er dårlige i ferien sin
Rask behandling av saken. Hadde dialog med verkstedet, det gjorde prosessen meget rask og jeg fikk god informasjon av alle parter. Enkelt for oss kunder.
Må stå i telefonkø i evigheter , ingen svarer på Mail . Måtte vente lenge på takst,kjører Mc .