Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte litt lang tid enn hva vi er vant til medå vurdere saken. Oppgjøret kom fort. Uvant med å bli tilbudt gavekort og med reduksjon i skadeoppjør ved kontant oppgjør.
Og rask behandling, kjapt oppgjør. Hyggelige folk å snakke med
Jeg har følelse av at de tar kunden på alvor. Rask til å gi tilbakemeldinger. Følger opp saken din
Det å bli stolt på 1oo% når man ringer inn og er ganske frustrert......... Man møter forståelse. Kan ikke bli bedre
Bare så utrolig bra service fra begynnelse til slutt.
Fikk steinsprut på frontrute som etterhvert utviklet seg. Aner ikke når den stenen traff, derfor usikker .
Jeg synes at det tok veldig lang tid fra jeg fikk et tilbud på erstatning på skade på mobiltlf. Jeg ble oppringt fra saksbehandler som ga meg et tilbud som jeg takket JA til. Deretter ble det helt stille, i mange uker,helt til jeg begynte å etterlyse info om hva som skjer i saken. Jeg fikk da et svar og resultat etter et par mnd.