Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes at det tok veldig lang tid fra jeg fikk et tilbud på erstatning på skade på mobiltlf. Jeg ble oppringt fra saksbehandler som ga meg et tilbud som jeg takket JA til. Deretter ble det helt stille, i mange uker,helt til jeg begynte å etterlyse info om hva som skjer i saken. Jeg fikk da et svar og resultat etter et par mnd.
Fornøyd! Rask behandling, rask timeavtale på verksted, og greit utført jobb.
Fantastisk Kundebehandling og raskt saksbehandling. Prisen er også bra sammenliknet med mange andre forsikringsselskaper.
Over 5 måneder på å saksbehandle, og betydelig avkorting av beløp basert på etter mitt syn sviktende grunnlag.
Rask tilbakemelding med status i saken og god oppdatering på mail/SMS.
Er svært fornøyd med behandling. Ventetiden er alltid viktig men det gikk helt greit. Regner med at i en krisesituasjon at ventetid er redusert til 1-4 dager. God erfaring med Fremtid og anbefaler den.
Veldig fornøyd med utbyttet, selv om behandlingstiden tok litt tid.