Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg fant ut hvordan jeg kunne kommunisere på chat gikk alt veldig greit. Det tok bare noen minutter før saken var ferdigbehandlet fra Fremtinds side. Jeg fikk all informasjon jeg trengte.
Godt fornøyd..det for min del er bra at dere godtar skriv fra legen å at jeg selv slipper å ordne opp særlig ved sykdom..
Rask behandling av min sak. Enkle digitale løsninger, med greie skjemaer for utfylling.
Ingenting å utsette, bra service, god pris, og angrer ikke på at jeg byttet
Prøvde og ringe, helt umuligt og komme frem til et menneske. Det blev forslag om mange, mange valg. Velg 1234567 jeg gav opp. Greit nok og melde alt på nettet og fylle ut skjema. Hadde jeg fått pratet med en person, så har jeg sluppet og fylle ut skjema på nettet . Men Men sånn er det,
Det har gått utmerket bra ved behandling av saken trod ikke blir då raskt ferdig med saken?takk
Rask saksbehandlingstid 🥇Sendte «kravet» på kvelden, og dagen etter fikk jeg melding om at utgiften jeg hadde på konsertbillettene blir utbetalt på min konto om ca to virkedager. Dette var fredagsmorgen og nå tirsdag er pengene på konto👍🏻