Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig enkelt å registrere saken på nett, Blide og hyggelige saksbehandlere. Litt lang ventetid for å komme igjennom på tlf. Saksbehandler vedr. Fryser var svært effektiv og serviceminded. Forklarte godt hva som måtte gjøres.
Har utelukkende positive erfaringer med Fremtind. Sakene har blitt behandlet raskt.
Sure og uproffe folk. Saksbehandler ble sur da jeg ringte. Regner med at det er noe av grunnen til dårlig oppgjør. Masse unnskyldninger for å kunne gi dårlig oppgjør.
Vi var ett reisefølge på ni personer , som måtte reise hjem pga en i reisefølget havnet i karantene , vi ble pålagt av smittevern sporingen å reise hjem og fikk ingen ting igjen fra Fremtind . Alle de andre i reisefølget som hadde forskjellige selskap fikk igjen alt . Unngå Fremtind er mitt råd !
Helt greit forsikringsselskapet og uoversiktlig nettside
Tok lang tid før jeg fikk vite om telefonen skulle repareres? Måtte selv sende spørsmål om hva som skulle skje med den
Rask behandling og god service gode forsikringer At det holder seg opp med det man betaler for