Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har intet å tilføye - dette gikk som smurt: Slik jeg ville forvente. Jeg har ikke noe behov for å råde andre til å bruke dette selskapet fremfor andre (se under)
Veldig god kundeservice og lett å komme i kontakt med selskapet. Lettfattelig måte å formidle informasjon på.
Ingenting kunne blitt bedre. Topp hjelp i en fortvilet situasjon!
For det første så synes jeg det er urettferdig at det kun er familier som slipper unna uten egenandel ,jeg er alene med kun en økonomisk inntekt å kunne hatt godt av å slippe egenandel på lik linje med andre som har fler i husstanden med forsikring!
Det er enkelt å komme i kontakt og enkelt å skrive skademelding ved skade. Rask behandling.
Det er best forsikringsselskap når det gjelder med kundeservice, pris, osv...
Raskt oppgjør, gode digitale løsninger. Litt dyrt.