Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vannskade, med treg respons og reparasjon. Ikke oppdaget fukt, vi måtte gjentatte ganger vise fuktskadene med våte fingre, da apparatene «ikke slo ut». Men alle involverte var hyggelige.
Fyren jeg pratet med ga meg feil opplysninger han ringte meg opp senere for å rette på det han hadde sagt, men når jeg så spurte om noe mer, ble han stille før han svarte feil igjen... Måtte sende mobilen til Oslo for at de skulle kontrollere skaden. Andre (som bruker andre forsikringsselskap) jeg har pratet med trengte bare å ta bilde og sende inn... Jeg mener det er helt greit å vise frem telefonen, men at jeg måtte sende den inn til Oslo betyr at jeg må gå uten telefon i flere uker, noe som ikke er så gunstig. De burde være mer løsningsorienterte, det er flere lisensierte Apple forhandlere her, så hvorfor de ikke kunne kontrollere skaden her skjønner jeg ikke. De skulle også sende en Mail med opplysninger, men mailen har jeg enda ikke sett noe til...
Alt bra med forsikringsselskapet. Leiebil var bra.
Knust indu.topp Oppgjøret kom på konto med det samme.
Har vært kunde i mange år. Har bare positivt å si om behandlingen jeg har opplevd i disse årene.
Uklar varighet av kontrakt og link til sparebank1-eid inkasso-selskap Modhi var en provoserende kombinasjon som er skapt for å lure folk.
Ryddig og grei prosess. Fremtind leverte ihht mine forventninger.