Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna her, det er ikke mulig å oppnå kontakt. Mulig dette fordi jeg har en sak jeg vil klage på, takst er langt unna sunn fornuft. Har heller ikke hørt noe fra saksbehandler under prosessen som har tatt over 3 mnd for en liten sak med utbetaling på ca 11000,-. Vet ikke hva jeg skal gjøre i denne saken, men styr unna så du også ikke får samme problem
Ræva oppgjør. Fikk 402kr av 27000kr i erstatning. Det er for dårlig. Hva skal vi med forsikring da.
Veldig fornøyd hittil, har ikke hatt behov tidligere for forsikringen.
Grei kundebehandling. Raskt oppgjør for aldersdefekt fryser. Erstattet matvarer men ikke fryser.
Mistet telefon og knuste skjermen Ringte og fikk levert inn telefon på verksted som fikset dette på 2 dager. Suoer service
Hurtig saksbehandling og oppfølging knyttet til min skade ved et trafikkuhell.
Avslaget er ikke dokumentert, i tillegg er forsikringsvilkårene lite kundevennlige