Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trodde man skulle gå igjen noen kroner når man blir frastjålet en moped. Men siden den kom til rette, da fullstendig vraket, så var det null dekning. Kundeservice=tragisk.
Meldte inn skade og det skadeskjemaet som stort sett inneholder standardspørsmål ga ikke den bakgrunn som trengs for å vurdere min skade.
Fikk utbetalt mindre enn hva vi faktisk måtte betale for ny PC fordi vi kunne ha fått den billigere i en annen butikk. I en stresset hverdag kan det ikke forventes at vi flyr fra butikk til butikk for å finne det billigste alternativet.
Topp service, og rask behandling. Utbetaling etter få dager.
Rask behandlingstid, enkelt og greit å melde skade.
Dekker ingenting av innbo. Er tydeligvis kun klær og løst utstyr som er dekt. Så ikke vits å ha forsikring her.
Jeg synes det var dårlig tilbakemeldinger om hva som ble utført og pris. Fikk vi det som vi hadde rett på?