Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit skjema og fylle ut og greit å få råd hvis en lurer på noe. Raskt oppgjør
Mistet verdifulle høreapparat. Alt av skademelding og behandling foregikk på nettet. Oppgjør på konto etter 3 dager. Imponerende!
God kundeservice, og enkle fine nettsider. God oppfølging underveis og tilbakemelding når saken er ferdig behandlet.
Ville ikke betale ut erstatning pga. Gjenstanden sto ikke på hjemeadresse, så føler att di oppfordrer til å lyve for å få utbetalt erstatning.
Har bruk forsikringen ved tre tilfeller i løpet av alle de årene jeg har vært kunde. Alle gangene gikk det raskt og god tilbakemelding underveis👌🏼
Har alltid fått god hjelp og veiledning. Oppgjør går raskt, og enkelt.
Det er første gang i mitt 60 årige liv at jeg benytter meg av forsikring, så jeg er ikke dreven i dette. Jeg opplevde at selskapet benyttet skjønn i min sak og saken ble løst på en meget tilfredsstillende måte.