Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grunnet sykdom måtte reise avbestilles. En Mail til selskapet, og søknaden ble raskt behandlet.
Jeg måtte avbestille reise pga sykdom Sendte melding til forsikringselskapet ,innen noen få timer var pengene på konto,,samt en hyggelig melding om at de hadde behandlet saken
Jeg trodde jeg måtte til politiet for å anmelde tyveriet på tunet vårt men neida det tre trengte vi ikke. Alt i alt veldig fornøyd. Vi skal sykle masse til sommeren med ny sykle masse til jenten vår. 👍
Fremtind foreslo full dekning av briller v bruk av både REISE og INNBO forsikring. Oppgjør på kto. etter kun 2 til 3 dager. Fantastisk kunde vennlig..
Leverte 2 skademeldinger digitalt, fikk svar etter 3 minutter og erstatning overført etter 1-2 dager. Fabelaktig enkelt system og håndtering av kunden.
Hyggelige saksbehandlere,raskt oppgjør, Har bare positive erfaringer!
Delvis, telefon kontakt er ikke mulig, kommer ikke igjennom på telefon