Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og forståelsesfull saksbehandler og takstmann. Å få godtgjørelse for det som ble stjålet gikk fort, men fikk veldig lite igjen for ødelagte eiendeler.
Vi har dessverre vært nødt til å benytte oss av ulike skadeforsikringer det siste året grunnet dødsfall i utlandet, sykdom i utlandet, skade på huset og nå sist kansellering av ferietur grunnet korona. Det er først når man kommer i slike håpløse situasjoner at man virkelig trenger hjelp, og da er jeg glad jeg har Fremtind som forsikringsselskap. Utrolig proffe og ryddige, og de fixer opp raskt. I den siste saken har Ticket reisebyrå, flyselskapet og Resurs Bank nektet å ta ansvar for en tur som flyselskapet kansellerte for 6 måneder siden. Etter først å ha gitt oss avslag (jeg oppga mangelfull informasjon) så har Fremtind nå tatt ansvar og ryddet opp. Godt at en av partene er proffe.
Veldig god erfaring med de saker jeg har hatt. Rask og effektiv behandling , og penga står på konto etter et par dager 😊
Elendig kundebehandling ! Skade på egen eiendom hvor motpart tok på seg skyld ! Måtte selv forskuttere ! Alvorlig skade på hund hvor motpart tok på seg skuld . Måtte også forskuttere denne !
Har en gang før hatt kontakt, ang bilforsikring, etter overgang til Fremtind. Fikk god behandling da også.
Bra pris og greit oppgjør når uhellet er ute.saksbehandlere med kompetanse.
Noe "tungrodd" i starten, men var svært løsningsorienterte når vi sammen diskuterte forslag til løsning og oppgjør. Deretter meget kjapt oppgjør :-)