Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pratet med en hyggelig saksbehandler, som ba meg sende bilder, pris på ødelagte frysevarer etter at vi kom hjem fra hyttetur og frysa var ødelagt. Det tok nøyaktig 3 dager fra vi pratet med saksbehandler til vi fikk svar at vi fikk tilbake det vi hadde tapt. Vi er kjempefornøyd.
Veldig bra, hyggelig telefonsamtale som ga meg hjelp med en gang.
Klarte ikke å forsikre ett fortelt da de ikke hadde det som produkt. Jeg måtte gjøre deres jobben i en skadesak slik at jeg slapp egenandel.
2 skader, første skade med bil og campingvogn (stille stående ) hvor Fremtind i realiteten behandlet meg som løgner. Andre skade er beskrevet i undersøkelsen tidligere denne undersøkelsen
Litt sene å svare på første henvendelse fra meg, men opplevde veldig god og rask behandling av saken.
Rask og grei behandling i forbindelse med oppgjør eter et trafikkuhell. Ingen klager
Vi ble frastjålet telefon i trengsel av folk og har dokumentert at vi hadde kontroll på telefonene rett før hendelsen og vi finner raskt ut at den mangler. Fremtind velger da å ikke tro på oss og sender avslag fordi telefonen KAN ha vært mistet. Null tillit hos kundebehandler. Vi bytter til selskap som stiller opp når man trenger det.