Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
2 skader, første skade med bil og campingvogn (stille stående ) hvor Fremtind i realiteten behandlet meg som løgner. Andre skade er beskrevet i undersøkelsen tidligere denne undersøkelsen
Litt sene å svare på første henvendelse fra meg, men opplevde veldig god og rask behandling av saken.
Rask og grei behandling i forbindelse med oppgjør eter et trafikkuhell. Ingen klager
Vi ble frastjålet telefon i trengsel av folk og har dokumentert at vi hadde kontroll på telefonene rett før hendelsen og vi finner raskt ut at den mangler. Fremtind velger da å ikke tro på oss og sender avslag fordi telefonen KAN ha vært mistet. Null tillit hos kundebehandler. Vi bytter til selskap som stiller opp når man trenger det.
Rask og god hjelp m innboforsikring, og ingen egenandel siden vi er 2 i huset som har den innboforsikringen.
Veldig raskt oppgjør og et godt oppgjør for oss. Forstår at eldre ting vil ha en noe redusert verdi i skadeoppgjøret.
Eg har fått god veiledning og service. Saksbehandlingstida er svært kort.