Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler Fremtind, rask behandling og hyggelig servisminded personal
Ikke noe spesielt å si. Opplever ikke noe forskjell fra selskap til selskap av betydning
Føler meg sett og trodd. Har bare positive erfaringer med mine møter her.
Utydelige svar, dvs ulike svar fra forskjellige saksbehandlere, lang behandlingstid, liten kommunikasjon underveis
God kundebehandling. Kundebehandler var veldig lydhør.
De ga først et skambud. Så etter mye frem og tilbake kom et tilbud som var noenlunde akseptabelt, men dagen etter var dette igjen redigert kraftig ned uten at det ble gitt noe beskjed om det eller grunn til det. Kundeopplevelse har ingen betydning hos dem.
Jeg har vært kunde siden 2015 og hatt bruk for veihjelp noen ganger (punktering, flatt batteri, etc). Det har gått helt utmerket. Samme når jeg la ut penger selv for Falck veihjelp som dro meg opp av en grøft. Tok et par dager og så var 6999,- blitt til en tiendedel.