Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utydelige svar, dvs ulike svar fra forskjellige saksbehandlere, lang behandlingstid, liten kommunikasjon underveis
God kundebehandling. Kundebehandler var veldig lydhør.
De ga først et skambud. Så etter mye frem og tilbake kom et tilbud som var noenlunde akseptabelt, men dagen etter var dette igjen redigert kraftig ned uten at det ble gitt noe beskjed om det eller grunn til det. Kundeopplevelse har ingen betydning hos dem.
Jeg har vært kunde siden 2015 og hatt bruk for veihjelp noen ganger (punktering, flatt batteri, etc). Det har gått helt utmerket. Samme når jeg la ut penger selv for Falck veihjelp som dro meg opp av en grøft. Tok et par dager og så var 6999,- blitt til en tiendedel.
De hadde god tid og forklarte godt.De var grundige med alle undersøkelser og dobbeltsjekket det de gjorde.
Fikk orden på saken uten om og men. Veldig god service
Fremtind har ikke hvert mitt selskap så lenge.Det hat hvert srbank.der har jeg hvert imange år,godt fornøyd,detror jeg,jeg kan bli l Fremtind også.Mvh E.E.