Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere bruker et språk som er vanskelig å forstå, måtte få hjelp av en kollega med økonomiutdanning.
Hyggelige kontaktpersoner Rask Respons God service
Aldri vært borti dårligere service noen gang. Spydige og frekke. Får beskjed om å melde fra om andre forhold med engang, de selv har 2-3 uker å svare på. Ikke holder de det de lover, 4 saksbehandlere på 4 mnd. Ingen beskjed om bytte. Og dette er veldig kort oppsummert.
Betalte for toppdekning fra forsikring, dvs. innklusive motor og drivverk. Det oppstod en liten oljelekkasje fra motor og fikk beskjed fra verksted at toppdeksel må byttes. Forsikringa dekket ikke denne skaden/feilen/slitasjen med begrunnelse at det ikke er akutt. En kan undres om de ville dekket skaden da om man hadde kjørt motoren til den hadde skjært seg...
Hyggelig og forståelsesfull saksbehandler. Bør være lettere å finne et telefonnummer for å melde fra om saken. Kunne også være greit å få tilsendt et spørreskjema å svare på de spørsmål, som ble stilt i samtalen.
Har forsikret Både bilen min og båten. Når andre forsikringsselskap prøver å sammenligne pris,blir de bestandig dyrere.
Skadebehandlingen gikk raskt og effektivt uten diskusjon. Helt etter boka