Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte vente langt over en mnd på svar på at en skade ikke var dekker, noe som burde tatt 5 min å svare på. Gir falsk forhåpning når takstmann blir dratt inn i sak, i stedet for at en saksbehandler ser at forsikringen ikke dekker skaden. Glad det ikke gjaldt noe større, stoler ikke på å få hjelp om noe veldig viktig faktisk skjer.
Raskt svar og rask behandling av saken. Meget bra!😊😊
Jeg synes Fremtind har rask saksbehandling. Og gjør minst det jeg forventer av et forsikringsselskap. Som regel er det bedre enn forventet. Aldri noe diskusjoner ved skader eller annen bruk av forsikring. Jeg vil anbefale Fremtind for andre kunder.
Hyggelig saksbehandler. Bra informasjon og service. Raske og greie avgjørelser i saken, som jeg forsto og ble fornøyd med.
Rask og positiv behandling. Hyggelig representant i Sr bank Varhaug.
Gode på skade håndtering, bla hurtig saksbehandling og oppgjør. Noe mangelfull eller uklar forhånds info om skille på kontant og styrt oppgjør. Men ubetydelig i det store bildet.
Rask behandling uten å sitte i lange telefonkøer og oppgjør av skade/ tap gikk raskt og smertefritt