Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gjentatte ganger sendt e-post ,får aldri noe svar på hvorfor det holdes tilbake deler av erstatningsbeløpet.
Fornøyd med oppfølging i generelle saker. Ikke like fornøyd i saker som gjelder avbestilte reiser pga covid-19.
Har ikke hatt en eneste ting å utsette på service, informasjon eller andre ting den tiden jeg har vært kunde.
Positiv opplevelse.Tar en telefon og de ordner resten.
På familie cruise fra Florida ble min kone og 1 barn syk under hele reisen og måtte holde oss inne på lugaren hele tiden.. Dem var til daglig hos skipslegen med feber og dårlig allmenn tilstand. Når vi kom tilbake til Norge sendte vi inn alle papirer fra legen på båten og fra fastlege. Etter gjentatte purringen og lovnader fra Fremtind har vi enda ikke fått erstatning 8 måneder siden hjemkomst. Skylder på coronaen men det skjedde før det ble satt igang restriksjoner. Vi var i tillegg dobbelt forsikret i samme selskap.
Jeg har ikke fremmet noe krav eller hatt skader på 35 år. Var derfor litt usikker når jeg kontaktet Fremtind. Saksbehandler var svært imøtekommende. Tok de nødvendige opplysningene hun trengte, lovet å kontakte meg samme dag, hvilket hun gjorde. Saken ferdig behandlet, erstattning overføres straks. Samme dag! Dette var ikke en hastesak overhodet. Det dreide seg bare om et rimelig nettbrett med knust skjerm. Helt utrolig .
greit og kjøpe forsikring fra banken din som i vårt tilfelle er sparebanken. - men verre når du begynner spørre om produkter eller har utskifte av produkter.