Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært lettere for meg å ta kontakt med forsikringsselskapet. Kundeservice for min del er bra.
Jeg betaler i dyre dommer for forsikringer som aldri er til hjelp for meg. De greier alltid å vri ting til at det er min feil, setter usannsynlig lave kostnadsestimat etc for å slippe å dekke noe som helst. De gir heller ikke gode råd på tlf. Jeg kan ikke anbefale noen å bruke dette selskapet.
Har hatt Fremtind bilforsikring i 15 år, kjørt skadefritt frem til i vinter, når jeg kjørte på en hjort. Alt vel ved oppgjøret, bortsett fra at jeg ikke hadde fulgt med på kjørelengden. Resultat: 31% avkortning. Greit nok. Min feil. Men noe kan de gi tilbake til trofaste kunder. Hadde også krav på leiebil, som jeg ikke fikk brukt, pga avstand til Avis, dette hjalp heller ikke på avkortningen. Er bare to år siden man ble ranet av Fremtind på innboforsikringen etter en husbrann, så kjenner at det holder med Fremtind for min del nå. Sikkert ikke noe bedre andre steder heller, men de blir de som skal få nyte godt av skadefri kjøring fremover.
Rask responstid og fin måte å kommunisere på underveis.
Oppgjørskonsulent klarer ikke å gjøre jobben sin. Kommer aldri til anbefaler dere, har bortkasta 7 dager til å skrive mail med dere. Fikk beskjed at dere kan dekke kostnader hvis i første mail og til slutten fikk vi avslag. Ekstrem dårlig service
Veldig imøtekommende og tjenestevillige. Fikk inntrykk av at de tok jobben sin seriøst.
Fremtind for den dokumentasjon de etterspør fra utenforstående fagfolk, og deretter uten faglig begrunnelse aviser de kravet.