Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har fem siste år hatt behov for bistand og skadeerstatning to ganger. Jeg opplevde første gang å ikke få nødvendig hjelp i en akutt, alvorlig situasjon, og i begge tilfeller å i ettertid bare få dekket svært begrensede deler av utgifter i forbindelse med skadetilfellene. Jeg har aldri hatt eller hørt om lignende utfordringer med reiseforsikringsselskaper som f.eks. Europeiske.
Takknemlig for god hjelp, service og behandling, Takk!
Rask saksbehandling og super kundeservice. Billigere forsikring enn de fleste andre.
Brukte 3 mnd på en banal enkel sak (en lekkasje fra et toalett). Fikk fikset skaden selv og sendte inn informasjonen med bilder og en god vurdering av rørleggeren som gjorde jobben. De måtte sende en egen takstmann for å vurdere skaden/jobben (forsåvidt ok) så går det 1 mnd uten at jeg hører noe. Jeg purrer og de manglet vist rapporten fra takstmannen de sendte.. går en ny mnd.. ringer og de har ikke gjort en dritt siden sist purring.. tar så 10 dager før de gjør jobben sin og betaler ut beløpet... Hvis du vil bli ignorert av et forsikring firma er dette firmaet for deg
Fremtind kan blir bedre på tetter dialog og at dialogen ikke bør gå skriftlig i alle(min) saker
Ødelagt eiendel på reise. Raskt svar. God oppfølging
Ved tap under reise erstatter ikke reiseforsikringen tapet. Hvorfor skal man da ha reiseforsikring?