Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundebehandling med flere sakbehandlere og flere forskjellige tilbakemeldinger. Takstmann påstår at han har sett på skaden. Det faktiske forholdet at han ikke så på skaden, bortsett fra noen tilsendte bilder. Som var sendt til verkstedet!!! Det dannet utgangspunkt for at den tredje og siste saksbehandleren aviste kaskoskade. Utrolig!!. Aldri mer Fremtind.
Rask behandling, god forståelse av saken. Hyggelig ,høflig og vennlig.
Lett å få kontakt med, ringer tilbake, hyggelige og hjelpsomme medarbeidere, rask saksbehandling, svarer raskt på e-post. Har siste året hatt behov for forsikringene to ganger relatert til bil og to ganger i forbindelse med reise.
Har brukt fremtind ved flere anledninger. Er superfornøyd! Saken blir behandlet raskt. Veldig bra!!
Jeg er veldig missfornøyd med fremtind forsikrig jeg trodde at jeg var fullverdig forsikkret men får dekket en halv sykkel
Meget god oppfølging ved bilhavari sept.-23. Fikk god hjelp og info underveis med redningen og videre oppfølging ved henting av bilen.
Husk at om du skal være så uheldig å miste mobilen i sjøen og ikke klarer å finne den igjen så gjelder ikke forsikringen. Da må du ikke fortelle sannheten, meld den stjålet i stedet.