Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pga ferie og "Corona" tok det litt tid...men ellers helt OK. Hadde mere utgifter en jeg fikk erstattning for.
bare rot og rør, får aldri tak i folk, ber du om et telefon møte med en konsulent du har hatt før er dette så godt som helt umulig. 2 mpneders saksbehandlingstid,, skulle vært 14 dager
Fremtid forsikring behandler kunder myk og behagelig.
Prisene settes opp mye årlig. Sparte selv 8400 å bytte til KLP. Mine progressive briller ble borte på ferie. De koster 5800kr og jeg fikk beskjed om å bevise at de var stjålet. Dette har jeg også på mail.
Rask saksbehandling,fikk svar pr epost/melding ganske fort.
Etterspør dokumentasjon/kvitteringer som allerede er sendt, for å hale ut behandlingstiden!?!
Dette var enkelt, jeg har ringt kundeservice for å melde bilskaden og fått bilskade nummer fra forsikringa. Med det nummeret har jeg gått til bilverkstedet også viste jeg Bilskadene. Dette var godkjent og fikk bilen reparert på 11 dager. Jeg er fornøyd..