Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruk litt tid på og undersøk kundeforhold ikke tro att du er i varetatt med og være trofast kunde. Dette er det som skuffer meg som kunde mest. Har hatt 2 skadesaker der de ikke tar på seg ansvar og jeg lurer derfor på hva de egentlig forsikrer føler meg lurt.
Jeg hadde ikke store forhåpninger da jeg sendte inn mitt "krav". De forhåpninger ble gjort til skamme. Min saksbehandler made ny day. ☺️
Helt fra start har alt gått på skinner. Innmelding av skade på nett var lett og skjønne. Raskt svar tilbake. Kort behandlingstid.
Alt gikk veldig rask fom jeg ringte tom jeg fikk det hjelp jeg trengte
Fungerar super bra. Snabb hjälp. Kunde varit lite billigare med men så är det väll alltid, hehe.
Når du får behov for å bruke forsikringen din og ringer, opplever du å snakke med en venn, ikke en fiende! Ingen som automatisk mistenker deg for å fare med løgn! Det er rett og slett behagelig!
Kjapp og grei behandlingstid. Alt gikk elektronisk. Null stress