Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok ikke hensyn til dokumentasjonen jeg la ved, og reduserte refusjonen med 20% fordi de mente jeg skulle motta refundert flyskatt, til tross for at jeg dokumenterte at reisebyrået tok tilsvarende beløp i gebyr.
Fikk ingen skade erstatning. dere har slett saksbehandling. Svarte på søknaden med én gang, kan ikle tenke mye da. Bruker lite skjønn i erstatning saker ,så jeg er skuffet over å bli behandlet på denne måten .Ha en uerstattelig påske!
Tlf er ødelagt, men allikevel fikk jeg ikke erstatning. Hva er da poenget med forsikring?
Alt av uhell jeg har hatt, er behandlet på en suveren måte.
Mangler svar på klage på oppgjør. Har sendt e-post ang. oppgjøret for en tid tilbake. Har ikke fått skriftlig svar.
Bare god erfaring, så hvis det skulle skje noe videre i fremtiden at jeg får den samme gode behandling.
Gikk glipp av 2/3 av weekendopphold pga sykdom. Hyggelige saksbehandlere på telefon underveis, men ble veldig skuffet da saken var ferdigbehandlet. Pga Fremtinds måte å beregne feriedager på, fikk jeg dekket 1/3 av oppholdet, selv om jeg i virkeligheten mistet 2/3. Fremtind beregnet 16 timers opphold som 2 feriedager, og de 31 timene jeg gikk glipp av, som 1 feriedag. Har sendt inn klage, det gjenstår å se resultatet av den.