Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel og grei utfylling av skademelding og hurtig tilbakemelding
Jeg opplever at ansvaret for å kartlegge årsak til skaden ble lagt over på meg. Når jeg sendte indikasjon på hva som kan være årsak til skaden så fikk jeg raskt avslag. Jeg hadde forventet siden jeg har den beste forsikringen fra DNB/Fremtind at det ble sendt ut en takstmann på vegne av forsikringsselskapet som kunne gjøre en grundig vurdering. I mitt tilfelle var det snakk om skader pga vann inn fra tak eller pipe.
Veldig fornøyd med rask behandling av saken, og med god kundeservice og hjelp underveis. Jeg kunne bare slappe av og vite at selskapet fikset alt for meg, noe som var fantastisk da dette var min første skadesak og jeg ikke hadde så god kunnskap om hvordan jeg skulle gå fram for å få ordnet alt!! Anbefales virkelig!
Väldigt god kommunikation och omtanke. Personal ringde flera gånger för att följa upp.
Fikk ikke noe gehør i min sak ifm funn av museavføring i huset. Måtte krangle med saksbehandler for å få takstmann på besøk. Ingen oppfølging I ettertid heller. Helt utrolig da man har toppforsikring...
Veldig bra service og god hjelp også fornøyd med oppgjøret når uhellet har vært ute.
Måtte engasjere skadedyrfirma privat før fremtind i det hele ville sende noen på befaring. vi ble ikke trodd på skaden som vi oppga. snekker kom og rev gulvet, før fremtind hadde tatt stilling til om skaden skulle dekkes av dem. noe som resulterte i 3 uker i desember måned uten gulv på store deler av kjøkkenet, som igjen gjorde huset iskaldt. da gulvet endelig var fikset hørte vi ingenting fra fremting ang. utbetaling av kostnadder vi hadde hatt. første kontakt med fremtind var i november. neste kontakt med fremtind var i begynnelsen av denne uka… 14. mars, etter at jeg tok kontakt med dem og purret. styr unna!