Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Väldigt god kommunikation och omtanke. Personal ringde flera gånger för att följa upp.
Fikk ikke noe gehør i min sak ifm funn av museavføring i huset. Måtte krangle med saksbehandler for å få takstmann på besøk. Ingen oppfølging I ettertid heller. Helt utrolig da man har toppforsikring...
Veldig bra service og god hjelp også fornøyd med oppgjøret når uhellet har vært ute.
Måtte engasjere skadedyrfirma privat før fremtind i det hele ville sende noen på befaring. vi ble ikke trodd på skaden som vi oppga. snekker kom og rev gulvet, før fremtind hadde tatt stilling til om skaden skulle dekkes av dem. noe som resulterte i 3 uker i desember måned uten gulv på store deler av kjøkkenet, som igjen gjorde huset iskaldt. da gulvet endelig var fikset hørte vi ingenting fra fremting ang. utbetaling av kostnadder vi hadde hatt. første kontakt med fremtind var i november. neste kontakt med fremtind var i begynnelsen av denne uka… 14. mars, etter at jeg tok kontakt med dem og purret. styr unna!
Raskt, enkelt og priser som man kan stole på. Jeg har toppforsikring og man får 100% ytelse i dekning og service. I tillegg fikk jeg reparert på merkeverkstedet hvor min VW ble kjøpt, det gir trygghet til at det er riktige folk som reparerer min bil.
Effektivitet, i saksbehandlinga. Godt for meg som kunde!
Kom ikke gjennom telefonen iløpet av hele saken... ville ha et annet verksted i Haugesund. Ikke fått ny felgr eller penger for å fikse felg selv en gang.... byttet selskap