Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler var rask og fin. Tilbakemelding vedr saken var sen , men det skyldes ikke saksbehandler. Min frustrasjon ble tildelt saksbehandler, noe hun ikke hadde fortjent. HVH Kåre
Meget imøtekommende og profesjonelle kundebehandlere.
Jeg har en svært god opplevelse med behandling av min sak. Oppgjør etter besøk hos veterinær ble overført samme dag jeg sendte inn skjemaet. Veldig fornøyd👍
Legg merke spesielt til hva forsikringen ikke dekker. Definisjoner de brukes kan lett tolkes i deres favør.
Skulle fikse en skjerm på iPad, som de gledelig skulle dekke. Egenandelen ble på 2000kr. Kan fikse den selv for rundt 1500kr.
Her var alt ryddig og raskt. Strålende fornøyd. Anbefales.
To uker uten svar, alle dokumenter som ble opplastet er ikke online tilgjengelig og uten mulighet for meg til å se status online. Bare etter jeg sendte en reminder ble saken avvist med info at jeg tok for lang tid til å anmelde saken (1 dag etter saken oppstått) Jeg søker meg en andre forsikring.