Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært fornøyd. Enkelt å melde inn, rask og ryddig oppfølging.
Dyktige saksbehandlere med tydelig ønske om å hjelpe deg i vanskelig situasjon👍
Gratis, rask og enkel videokonsultasjon med veterinær bare 15 minutter etter at saken var meldt inn.
Veldig fornøyd med kundeservicen. Jeg fikk rask og god kundebehandling.
God og profesjonell behandling! Da vi skjønte at vi hadde fått mus i huset, kontaktet vi forsikringsselskapet. De kontaktet Nokas, som kom raskt og sjekket hele huset. Vi fanget en mus i felle, men ingenting var ødelagt. Flott!
Jeg har bare gode erfaringer. Ryddige samtaler og raske utbetalinger 😊
Det var forsinkelser og feil ved behandlingen hele veien. Vanskelig å få kontakt med saksbehandler og å få svar på henvendelser. Mine skriftlige klager er fremdeles ikke besvart, selv om den siste ble sendt for 3 måneder siden. Tidligere saker har vært behandlet greit, og det var bedre kundebehandling før DnB kom inn i selskapet. Som mangeårig LO medlem vil jeg nok fortsette som kunde, men det er avhengig av at jeg får tilbakemelding på klagen min.