Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og profesjonell behandling! Da vi skjønte at vi hadde fått mus i huset, kontaktet vi forsikringsselskapet. De kontaktet Nokas, som kom raskt og sjekket hele huset. Vi fanget en mus i felle, men ingenting var ødelagt. Flott!
Jeg har bare gode erfaringer. Ryddige samtaler og raske utbetalinger 😊
Det var forsinkelser og feil ved behandlingen hele veien. Vanskelig å få kontakt med saksbehandler og å få svar på henvendelser. Mine skriftlige klager er fremdeles ikke besvart, selv om den siste ble sendt for 3 måneder siden. Tidligere saker har vært behandlet greit, og det var bedre kundebehandling før DnB kom inn i selskapet. Som mangeårig LO medlem vil jeg nok fortsette som kunde, men det er avhengig av at jeg får tilbakemelding på klagen min.
Jeg er veldig fornøyd. Veldig rask behandlingstid.
Gjorde om avtalen vår ennå vi flere ganger snakket med de der de lovet at alt var fikset . Så nå sitter vi igjen som tapere . Kommer ikke til å bruke de mere .
Mye er overlatt til en selv. Alt må legges ut for selv ved reiseforsikring og mye dekkes ikke. Dekker ikke tapte feriedager på i mitt tilfelle manglende bagasje på alpetur i 2 dager. Ei heller knust telefon ved ulykke som endte på sykehus på reise. Aldri hatt problemer med dette på tidligere selskap så reiseforsikring virker litt halveis, tross beste reiseforsikring. Lang ventetid på telefon. Terningkast 3-4
God behandling og raskt behandling av vår skademelding