Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På ulike saker har jeg opplevd rask saksgang og veldig god kundeservice, både gjennom telefonsamtaler og på Mail.
Litt krøll med hvilket verksted som skulle brukes, men fekk tilslutt bruke det verkstedet som eg ønskte. Tok lang tid fleire uker før skylddeling blei fattet. Løyser seg korrekt. Så alt i alt fornøyd.
ikke noe negativt bra utført god oppfølging. god helg.
vanskelig og få kontakt lang tid og komme ihjenom på tel.
Styr unna! Fikk ikke dekket utgifter på oppunder 8000,- kroner for reise som uforskyldt måtte kanselleres.
Enkelt å melde sak på nette. Jeg fikk raskt svar på min hendvendelse. Løsningen jeg fikk tilbudt gikk ogdå veldig fort, noe man er avhengig av med knust mobil
Styr unna! Er svært misfornøyd med behandling av skade. Jeg kommer til å bytte!