Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så langt er vi fornøyd, men det kan være litt vanskelig å finne fram til Skjema for registrering av skade.
Da jeg 2 ganger var uheldig å få skade på min bil fikk eg rask hjelp og råd om hvordan eg skulle gå fram.
Fremtid forsikring har på tross av stor pågang under pandemien behandlet oss seriøst med forståelse av vår situasjon.
For første så lenge jeg har hatt bil, 50 år, var jeg involvert i et biluhell. Kontakten med selskapet gikk veldig greit. Alt jeg trengte av opplysninger for å få bilen inn på verksted var unnagjort på få minutter.
Har ikke hatt noen problemer med oppgjør av forsikringssaker. Det har alltid ordnet seg.
Min opplevelsen var god. Rask behandling av saken, personalet ga grei forklaring om hva jeg skulle foreta meg. Hvis noe var vanskelig og tregt var det ventetid i telefon, før jeg fikk noen i tale.
Greie saksbehandlere og rask behandling.Kontaktet dei torsdag og mandag var pengene på konto.Skikkelige god service.