Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig sakelig forståelig saksbehandler. Rask behandlingstid.
Fylte ut digital skademelding. La ved dokumentasjon. Fikk oppgjør etter få dager. Enkelt og raskt.
Representanten fra forsikringselskapet var hyggelig , forståelsesfull og hjelpsom. Veldig fornøyd
Fremtind Forsikring fremstår positivt fra første stund; rask behandling og raskt oppgjør.
Kommer til å lete etter ny leverandør av forsikring etter 25 år i samme bank.
Har Fremtind forsikring via Sparebanken 1 Nord-Norge, har flere avtaler med LOfavør betingelser. Så er du medlem hos et LO forbund, sjekk her først, enkelt å holde oversikt over avtalene via nettbanken, har absolutt over alt med bank å forsikring/pensjon osv her. De er dog noe dyrere på enkelte produkter enn andre konkurrenter, men sparer uansett på totalen. Og det er jo betingeler som egentlig betyr mest for meg, men skal jo ikke glemme at prisen har en rolle den også. Enkelt å kontakte kunderservice, hyggelig er de også. Og det som mange kanskje lurer på, skadeoppgjør gikk lett som en plett, utrolig effektivt.
Hadde en vannledning som sprakk ute. Fikk dekket skaden, men vær obs på at du må legge ut og fikse alt av rørlegger, gravefolk osv. Man kan nå Fremtind gjennom DNB eller Sparebanken 1. Dersom man har forsikring gjennom Sparebanken 1 finner man ikke den hos DNB. Heller ikke kundebehandler hos DNB ser det man har hos Sparebanken 1. Har også helt forskjellige vilkår og priser. Helt håpløst å få oversikt. Er også salg salg salg. Vi betaler ALT for mye, men når jeg tok kontakt synes jeg ikke det var lett å få ut av de hvor man var dobbel og trippelforsikret. Faktura kommer heller ikke som en samlet sak, Den er splittet basert på hvilke forsikringer og ditt og datt. Mitt ønske. Sett kundene i fokus. La kunden få oversikt over sine avtaler uavhengig av hvor de ble kjøpt. Dere går ut i markedet som 1 firma. La kundene også få den følelsen. Gi mulighet for samle faktura så man får en god oversikt.