Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind brukte minimum en uke på å besvare e-poster og når svarene kom virket det som de ikke hadde lest e-posten eller satt seg inn i saken. Pga av dette pågikk saken i flere mnd.. Jeg fraråder å bli kunde hos Fremtind!
Rask behandling, hyggelige folk som kom på befaring, og rask behandling
På kort tid hadde vi dessverre to uhell. En lekkasje i et vannrør på badet og et ublidt møte med et undervannsskjær med båten. Begge sakene ble håndtert på en veldig profesjonelt måte, vi følte oss godt i varetatt og problemene våre ble løst raskt og tilfredsstillende.
Er godt fornøyd med de telefonsamtalene jeg har hatt med Fremtid Forsikring
Måtte ha legehjelp og kontaktet nermeste legevakt på sykehuset.Der fikk jeg god hjelp til behandling og sykehuset ordnet med alt til forsikringen.
Raskt oppgjør etter skade, God service. Anbefaler gjerne dette selskapet
Jeg fikk klar informasjon angående min sak, og rettigheter. Jeg ønsker å bli bedre saksbehandler tid.