Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var uheldig og knuste brillene mine under jobbreise. Fikk dekket kjøp av nye gjennom reise- og innboforsikringen. Opplevde kjapp og "smertefri" saksbehandling. Slik jeg faktisk ønsker å bli møtt av et forsikringsselskap.
Elendige kundebehandlere. Endrer regler fra år til år. Prisen går opp, servicen ned.
Meget bra og rask behandling av skadeoppgjør. Imponerende kundeoppfølging. Anbefales.
Veldig dyktig og hyggelig saksbehandler. Rask avklaring i saken. Man føler seg ivaretatt når man trenger hjelp eller forklaring, og jeg er svært fornøyd med hele prosessen.
Veldig fornøyd med så rask behandling. Oppgjør gikk fint.
Ble frastjelt mobil telefon, tok selskapet 1 time fra jeg meldte til jeg fikk kvittering om vederlaget
Er bare rot og uoversiktlig for kunden betatalingsystemet på livsforsikring. Nå har det også skjedd feil på innkreving da jeg har betalt alt av forsikringer før forfall hver mnd så sender de plutselig skriv til min kone med purring på at er en periode jeg ikke har betalt og det stemmer ikke da jeg betetaler alt fort trygd er på konto hver mnd... Men er fornøyd med alle andre Fremtind forsikringer utenom livsforsikringen så langt.