Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var en tlf samtale, det var spørsmål om hvem, hvor og hvordan, så fikset forsikring selskapet resten, meget fornøyd med service
bilen traff rådyr og jeg mistet ikke bonus. takk. det var ikke min feil og jeg var red at jeg skulle betale egen andel. alt går bra.
Har bare gode erfaringer med Fremtind gjennom medlemskap i LO og bruk av LO-favør
Ønsker at det er mulig å melde en skadesaker over telefon,jeg og mange andre bla eldre,ikke kan benytte en løsning basert på internet og data
Rakt og riktig oppgjør. Enkel nettside. Jeg skal verve flere i min familie til Fagborbundet. Så får vi fri egenandel.
Ved e. Anledning blir jeg beskyldt å å ga skadet nabobil. Noe jeg i k k e hadde gjort. Føre ikke jeg fikk noe støtte. Siste sak er det menge tenker om forsikring; det er noe man betaler i dure dommer for til i gen nytte når noe skjer.
Når man får en saksbehandler , må man i det minste få snakke med personen . Svar på mail må man få neste dag , ikke en uke senere . Dette var skuffende .