Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved e. Anledning blir jeg beskyldt å å ga skadet nabobil. Noe jeg i k k e hadde gjort. Føre ikke jeg fikk noe støtte. Siste sak er det menge tenker om forsikring; det er noe man betaler i dure dommer for til i gen nytte når noe skjer.
Når man får en saksbehandler , må man i det minste få snakke med personen . Svar på mail må man få neste dag , ikke en uke senere . Dette var skuffende .
Det var feil sak, hadde ikke innbo forsikring på hytta hos dere.
Fikk veldig bra veiledning.Konsulenten var blid og koselig og hadde god kunnskap.
Enkelt å melde forsikringssak, og rask saksbehandling.
Kunne vært bedre. Kunne f eks spurt om jeg kunne ønske meg en tilbakemelding på SMS.
Behandlingen av saken, de ringer ikke og sjekker ikke ut med kunden om detaljene.