Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedriver lureri. Benytter Gjensidiges kundelister og bare lager avtaler ut av luften og sender faktura.
Selskapets ansatte levere såvel en god service og veiledning under min skadebehandling. De var behjelpelig til og sørge for at jeg fikk utdelt dekning på kryss av mine forsikringer, noe jeg ikke hadde tenkt på. Dette ble satt stor pris på og derfor velger jeg og informere andre om min positiv opplevelse. Jeg føler at min opplevelse ikke kunne vært noe bedre. Tusen takk til alle dere ansatt, som har vært involvert i min sak :)
Det viktigste for kundene er hva som skjer etter skade. Her gis Fremtind terningkast 6. Rask saksbehandling, god oppfølging og oppgjør i tråd med forventningene.
Hurtig oppgjør, mangelfulle vilkår ifbm brann på bosted, det kan virkelig ødlegge en ferie Eg synes at vi burde få erstattet ny ferietur
Jeg opplever at jeg blir godt mottatt og de gjør jobben sin fornuftig , alt i alt ire jeg fornøyd og gjerne anbefaler til venner og kolleger også.
Får raske og gode svar. Har hatt både skadeoppgjør og en reforhandling av avtalene.
Mistet 2 uker i spania da beskjeden fra selskapet var at jeg MÅTTE tilbake til Norge 14 dager ca! Har hatt hvertfall 10 000 i utlegg pga forsikriga sitt eget krav! Tilbudet var 2000 kr for tapt reise tid! Jeg hr nesten 1 million anmeldelser på google og rangeres som 10% i hele verden! Ikke bruk fremtind!