Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var enkelt og god kundeservice som anbefalte og bruke verkstede som fremtind bruker (der fikk jeg rabatt siden jeg var kunde hos fremtind) så jeg slapp å bruke forsikring i og med at det ble billigere enn egen andelen får å fikse skaden. Og jeg fikk leie bil via forsikringen:D
I utgangspunktet en enkel sak der takhatten har blitt tatt av storm, og vi trengte å få ordnet ny takhatt. Opplevde svært lang behandlingstid(5,5mnd), ulike saksbehandlere igjennom hele prosessen, misforståelser mellom forsikringsselskapet og takstmannen de valgte å bruke, noe som gjorde at det tok enda lengre tid og takstmann måtte skrive ny rapport. Forsikringsselskapet ba meg om å få fikset skaden mens de behandlet saken, jeg sendte dem tilbudet fra blikkenslager og spurte om de ville velge hvem jeg skulle bruke, og ble fortalt at jeg kunne bruke det tilbudet. Etter blikkenslager ordnet skaden og sendte faktura på avtalt pris, mente forsikringsselskapets taktsmann at jobben kunne blitt gjort billigere, og erstatter derfor ikke i nærheten av hva dette kostet oss. Jeg er med andre ord svært skuffet og oppgitt over Fremtind og måten vi har blitt behandlet på.
Fikk rask og menneskelig behandling, med personlig oppfølging selv om det «bare» vare skadde hvitevarer.
Raskt og greit oppgjør. Digital løsning som fungerer.
God servis Hvis trenge hjelp,får furt og rask svar
Ubrukelig forsikring. Har du ikj vært utsatt for innbrudd eller tjuveri så funker ikj innboforsikringa! Er ingen rom for å få dekket noe om man mister ting.
Kort og grei behandlingstid. Fikk svar på om skaden (knust skjerm) rett etter innsending. Fikk tilsendt det jeg trengte for innsending på mail. Enkelt og greit👍 fikk den tilbake, reparert, etter noen dager