Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Famtastisk lett å melde en sak, kjapp behandling og utbetaling
Lett tilgjengelig og imøtekommende saksbehandlere pr. tlf.
Dårlig opplevelse med to parallelle forsikringssaker. Måtte krangle for å få gjennom åpenbare ting i begge saker. Regnefeil i den ene, pålegg om utbedring av tiltak av oss som privat husstand selv om det er kommunens ansvar, samt at flere hus i nabolaget fikk samme skade med ikke pålegg om tiltak - bingo ut i fra hvilken saksbehandler man får… Badet vårt ble revet, så besluttet forsikringsselskapet ETTTER RIVING at vi måtte gjøre dyre tiltak hvis de skulle bygge det opp igjen… Når vi ga motstand og viste til diverse så ga de seg og vi fikk den hjelpen vi skulle ha. Her må man passe godt på selv og være obs, hvis ikke er det stor sjans for å bli rundlurt.
Elendig saksbehandler uten kunnskap om forsikringen og svært ubehagelig samtale. Anbefaler ikke denne forsikringen.
Fornøyd med kort behandlingstid, men hadde ikke kontakt med forsikringselskapet selv, alt gikk gjennom dyrlege.
Fremtind har i tidligere rådslagning vært en helt kurant forsikringsrådgiver/-tilbyder og tildigere både effektive og løsningsorientert. Min siste sak som var en hendelse hvor et kommunalt forsikringsselskap var motpart, endte de saken uten å ta denne videre. Dette er svært skuffende, da både dokumentasjon, vitner og lovverk skal kunne være dokumentert nok til å få igjennom saken. Så dessverre ødela de sin egen helhetsvurderingen for meg som kunde. Synd.
Rask respons på min skadesak og meget god oppfølging av saksbehandler i fremtind.