Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette har jeg beskrevet i forrige spørsmål! Tiltross for en rekke telefoner før Vetrinær og etter har jeg ikke kommet gjennom til saksbehandler!
Når min søster døde tenkte jeg ikke på å avbestille reisen min, slik Fremtind egentlig krever. Billettene var uansett urefunderbare. Fremtind valgte å ikke være rigide, og å dekke tapet likevel.
Bra skjema, kjapø behandlingstid. Lett som en plett! :)
Fikk svar med en gang. Og fikk hjelp uten noe om og men
- Utrolig rask respons - Alltid hjelp og få - Jobber FOR kunden, ikke MOT - Veldig enkel nettside og sakssystem
Alltid vært et trygg selskap å ha i ryggen . god kunde service uansett når man ringer
Ble frastjålet jakke på byen. Opplevde å bli trodd med en gang og erstatningen kom i løpet av to dager- veldig bra!