Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble møtt høflig og forståelsesfullt i telefonen av en person som hadde tid til å høre på meg.
Har bare god og hurtig skadeordning,ringte om skade i fjor og takstmann kom etter kort tid,og jeg fikk den hjelp jeg trengte uten noen problemer
Konseptet med bank og forsikring på nesten samme sted er tiltalende. Raske og konsise oppgjør de gangene jeg har benyttet forsikringen. Relativt enkelt å få saksbehandler i tale. Det meste ordnes uansett digitalt. Terningkast 5.
Du får aldri svar på skriftlige henvendelser via kontaktskjema. Saksbehandleren overser halvparten av innsendt dokumentasjon og avslutter saken før den er ferdigbehandlet. Bare glem å få snakke med saksbehandleren på telefon, da kommer du til en annen som legger inn et notat i saken som selvfølgelig ikke blir lest. Styr unna.
Enkelt å komme i kontakt med forsikringsselskapet og meldt feilen. Det viste seg i ettertid at skaden var mer omfattende. Dette var også enkelt å melde i tillegg til det opprinnelige. Takstmann anslo skadeomfanget og forsikringspengene var hos oss få dager etter at takstmann hadde levert ferdig rapport.
Lite profesjonelt, metode for feilsøking utilstrekkelig. Pga restriksjoner fra forsikringsselskap tok rep 2 år da deler var vanskelig å oppdrive.
Min opplevelse er at saken min ble raskt tatt i mot, svar og videre oppfølging står det klasse av. Jeg opplevde at jeg ble veldig seriøst behandlet. Takk