Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp med spørsmål jeg hadde, superrask behandling.
Når skaden oppsto viste systemet seg fra sin sanne side. Det var ingen tegn til at de tok reellt ansvar for skadesituasjonen, Fremtind fikk en rekke sjanser til å rette opp og ordne de problemene som oppsto, men viste til ordlyden i vilkårene og overlot oppfølging av bilverkstedet til meg. Bilverkstedet viste på sin side til forsikringsselskapet, og saken ble svært dårlig løst for min del. Jeg kommer til å bytte selskap.
Generelt godt forhold til min kundekontakt. Konkurransedyktig.
bare gode opplevelser, fått greie oppgjør når uhellet har vært ute
Er ikke fornøyd med kunde behandlingen. Tok kontakt for over en uke siden angående ett tyveri som er anmeldt hos politiet og har enda ikke hørt noe
Sendte inn ka som hadde skjedd søndag. Og saken ferdig allerede mandag.
Synes Fremtind Forsikring er trygt og godt og fikk et raskt oppgjør i saken min