Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg tror jeg kan si at jeg hadde en veldig positiv opplevelse og at personalet alltid har vært snille og profesjonelle. Alle gangene vi kommuniserte
Behandlet sak med stor forståelse og på individuelt grunnlag. Smidighet og hjertevarme ble vist i min sak
De har rask saksbehandling👍De har dyktige saksbehandlere og du får god hjelp til å vite hva de trenger for å løse saken.
Rask og god service. Fremtind kan anbefales til andre je kjenner.
Helt ok,- kunne gjerne fått bedre tilbud.... Har ikkje fått prøve selskapet i samband med skader,- litt vanskelig å kunne beskrive mine erfaringar... Har tidlegare hatt Gjensidige med særs gode opplevelsar i samband med skade. Vurderte å bytte selskap,- då avtalene med NITO hadde gått ut,- kunne ikkje lenger matche på pris. Er medlem av NAF,- ser noen selskap kan gi rabatt på medlemskap. Har ingen ting å utsette på Fremtind,- då eg nesten aldri har hatt skader,- vil eg gjerne slippe å betale mer enn nødvendig i forsikringer.
De bruker inkompetente takstmenn som kun er der for å spare penger for selskapet og ikke hjelpe når man er i en uheldig situasjon , skadekonsulent sier i grunn at forsikring ikke er nødvendig da forsikringstaker må bære utgifter selv. De er heller ikke behjelpelige med å skaffe hjelp. Har kjøpt forsikring igjennom sparebank 1. Anbefaler folk å heller putte er pengene som skal til forsikring i en egen konto, da har dere i hvertfall noe å ha når dere er uheldig.
Veldig bra behandling etter å søkt om erstatning. Raskt og trivelig kommunikasjon.